Przede wszystkim krokiem nr 1 powinna być kompletna analiza seo strony. Jeżeli już masz już hosting i domenę, to należy sprawdzić wszystkie najistotniejsze wskaźniki dotyczące strony. Mowa tutaj o stażu domeny, wskaźnikach PA i DA, czy również szybkości strony. Im strona szybsza na urządzeniach mobilnych i komputerze, tym lepsze wyniki w Google można odnotować. O ile chodzi o wyuzdane czynniki SEO, to niewątpliwie czas przebywania użytkowników na stronie ma ogromne znaczenie. Ważnym aspektem są też artykuły na stronie, opis dziedzinie a także wszelkie inne treści wchodzące w skład Content Marketingu. Chcąc poprawić własną pozycję w Google na pewno pomocny będzie audyt strony internetowej. O ile uda nam się rozpoznać słabe strony witryny www, to będziemy mogli zacząć pracę nad nimi. I będziemy wiedzieli na czym teraz warto się skupić. Czy będzie to dodawanie nowych treści na stronę, poprawa designu strony, czy też skupienie się na linkowaniu. Tylko i tylko przemyślane czyny mogą wpłynąć na to, abyśmy mogli z witryną sukcesywnie piąć się w górę. Zamierzasz znaleźć się na szczycie wyszukiwarek internetowych? Możesz liczyć na łut szczęścia i liczyć na tzw. zawirowania algorytmów. Możesz natomiast wszystko wziąć w swoje ręce i skupić się nad analizą witryny internetowej, optymalizacją wszystkich właściwości, a następnie zacząć sensowne pozycjonowanie stron wraz z pomocą agencji marketingowej. Jeżeli strona będzie gotowa na otrzymanie kolejnych linków umieszczonych na zewnątrz i będzie zbierać regular ny ruch z Google, to będzie można pomyśleć o działaniach SEM, takich jak na przykład. kampanie Facebook oraz Google.
Zobacz również: audyt strony