Pozycjonowanie stron - inne teksty

Pozycjonowanie stron - skomplikowane zadanie dla specjalistów
Upowszechnianie strony w sieci wymaga odpowiedniej strategii i konsekwentnych działań. Składa się na nią: regularne dodawanie ma cościowych treści, linkowanie, a też stosowanie się do zasad SEO. Strona nabiera wartości po czasie.



Regularnie updatowane stron, które są w internecie od lat, mogą być źródłem dodatkowych pieniędzy. Najczęściej natomiast zależy nam, ażeby strona wyskoczyła na wysokiej pozycji w Google, ażeby klienci zapoznali się z ofertą i dokonali zakupu. Promowanie strony w internecie w pigułce?

Strategia SEO
Stronę, a również dodawane treści powinno się zoptymalizować pod kątem SEO. Warto zaplanować takie działania już na etapie wyboru domeny. O ile w domenie występują frazy promujące nasz biznes, mamy ułatwione zadanie. A dodatkowo prosta i bezpośrednia nazwa sugeruje bezpośrednio, czym się zajmujemy. Oprócz domeną warto o frazy uzupełnić meta opisy i meta tytuł, a również opisy obrazków. Słowa kluczowe powinny występować również w śródtytułach, być wytłuszczone w tekście, znaleźć się w pierwszym akapicie. Im dłuższe i jednocześnie bardziej wartościowe treści, tym bardziej Google je ceni. Dlatego warto przemyśleć teksty, aby rozchodziły się wirusowo w mediach społecznościowych. Słowa kluczowe dla naszej firmy sprawdzimy w narzędziu Google Adwords.

Jakie słowa kluczowe wybrać?
Słowa kluczowe powinny być precyzyjnie określone, na zbyt ogólne panuje duża konkurencja i o ile nie mamy budżetu, którym możemy konkurować z korporacjami i zamożnymi klientami, warto zdecydować się na 3-członowe frazy, np zawierające informację o zlokalizowania naszego biznesu. Google wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, proponuje im firmy, które są najbliżej miejsca ich pobytu. Dlatego warto zadbać o pozycjonowanie lokalne, dodając adres swojej firmy na stronie, mapę Google, a także dodając ją do internetowych baz firm.

Linkowanie
Kolejny elementem strategii SEO jest linkowanie. Sposób na zyskanie darmowych linków jest założenie profili w mediach społecznościowych i regularne dodawanie tam linków, na przykład. w opisie na Instagramie, w postach na Facebooku czy w tweetach. Warto też nabywać artykuły sponsorowane na serwisach o wysokiej pozycji w Google. Jeżeli już z kolei przygotujemy przydatny artykuł, istnieje szansa, że autor bloga online lub portalu odwdzięczy się linkiem.

Pozycjonowanie stron to długotrwały proces. O ile nie znamy się na tym, nie mamy wiele czasu, warto powierzyć tę usługę firmie, a we własnym zakresie skoncentrować się na rozwijaniu biznesu.
Warto sprawdzić dostępne w naszej ofercie: najlepsze prywatne presell page